Badenymfe….

Absolutt ikke!!
hadde første badet mitt idag. Første badet i år lissom, og det var kaldt som fy!!!

Årets første bad

Men det var deilig å da… selvom jeg bruker 20 min på å stå ute i vannet bare for å venne meg til det og når jeg endelig får dyppa meg og det kanskje begynner å bli deilig, da er de andre ferdig med p bade og jeg bader jo ikke alene, så da er jeg også ferdig. Men jeg rakk å få dyppa meg!!

Kroppen har sikkert godt av det og etter husvask – er snart ferdig med å vaske ytterveggen, som jeg gikk igang med først på sommeren 😅 jobber stadig med det, men NÅ skal den bli ferdig.

Grunnen til dette årets første bad, var jo at vi var 3 damer som trente sammen idag og den ene foreslog å ta et bad etterpå, og da kan  jo ikke jeg si at jeg ikke trenger å bade.

Sommervin i utestua

Idag har det altså vært årets første bad for meg.

Første skoledag på internatskole for eldste jenta mi,

Første skoledag i 10. klasse og siste året på ungdomsskole for gutten min…

og første skoledag på ungdomsskolen for bitteliten jenta mi.

Da er det faktisk greit at mor slapper av med et glass vin i utsestua🥰

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg