Årets siste dag

Siste dagen i året er godt igang. Jeg sitter under pleddet med Mathilde sin kopp og funderer over det nye året.

En god start på dagen❤️ kaffe i koppen, varme og tak over hodet, julefilm på tv, masse snø ute.
Samtidig som det er en god morgen, er det den siste morgen i det gamle år…. imorgen er vi i det nye år allerede. Året som jeg ikke har peiling på hvordan skal bli eller hvor jeg skal.
Mange har nyttårs fortsetter og skal starte med diverse endringer 1. januar – hvert år faktisk…. jeg snakket med en venninne  om det, så seint som igår kveld og jeg har ikke troa på nyttårs fortsetter, for om man vil ha forandring og virkelig ønsker å enten slanke seg, trene, slutte å røyke eller andre endringer, da gjør man det uavhengig av hvilke dag det er. Alt handler om å ville det nokk og da gjør man det på onsdag 23.8. Fordi man har lyst å gjøre det, ikke fordi det er en dato som alle forventer at du skal ha diverse livs endrende fortsetter.

Jeg må gå i tenkeboksen på hvordan mitt 2024 skal bli, for den perfekte jobben lar vente på seg, men jeg har troa på at den dukker opp.
Men hva er den perfekte jobben?

Hva er det perfekte livet?

Finnes det noe som er perfekt?

Dette er den mest perfekte siste formiddag jeg kan ønske meg, med en unge i armkroken, under et varmt pledd og med intetsigende julefilm på tv. Jeg kan sitte sånn hele dagen, hvis ikke ungene hadde blitt utålmodige.

Ungene er egentlig hos faren sin for å feire nyttår, men nå er jeg den heldige av 2 jenters selskap og ene lager suppe, vi skravler og har det avslappende og sorgløst akkurat nå.

Faktisk er dette en perfekt slutt på året❤️

Har dere nyttårs fortsetter? Eller er dere som meg, og tenker at endringer og forbedringer bør skje spontant uavhengig av hvilke dag det er?
 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg