Årets første bad, men våren lar vente på seg.

Noen gange må man gjøre ting man ikke har lyst til, bare for å gjøre det…

Jeg er absolutt ikke noen vinterbader, men igår dro jeg til en kamerat for å drikke en ettermiddags bobler, og det blei til badstue og så blei det faktisk 2 bad også.
Det var kaldt som pokker og jeg trodde hjertet skulle slutte å slå, men hvis man først bestemmer seg, er det bare få mindsettet på plass og ikke nøle. Etterpå var det faktisk en veldig deilig følelse.
Noen dager er det kjempe vår og sola stråler nedover oss og gir oss flere fregner i ansiktet.
De få tulipaner jeg har, titter forsiktig opp og tar til seg solens stråler de også.Disse er det eneste vårtegn jeg har så langt, men det holder for meg.


I helga har det vært kaldt igjen, frost om natta, men det kan vi jo risikerer å ha til langt ut i April…. det året jeg gikk gravid med Mathilde, var det snøstorm på 17. Mai, så den blei ikke så lang det året.

Jeg håper virkelig våren kommer på ordentlig veldig snart🙏

2 kommentarer
    1. Jeg har aldri greid å forstå dem mennesker som finner nytelse i et isbad. Tøfft gjort er det, men når man har bevist at man er tøff nokk til å gjøre det en gang, behøver jeg aldri å gjøre det igjen…

      1. Jeg er ikke sikker på jeg finner nytelse i det, og det bliver vel ca 1 gang i året, for jeg er skikkelig pyse egentlig. Bader nesten ikke på sommeren heller😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg