Alle må vist bli kvitt søtsuget nå på nyåret..

Dette er altså min måte å bli kvitt det på….

Å spise opp innholdet i kakeboksene en etter en, til der ikke er mere tilbake, det er min beste måte, for er det tomt, så er det tomt🤷‍♀️

Det er ikke noen hemmelighet at jeg er like gla i å spise, som jeg er i å bake og lage mat.
Jeg klare ikke å la det være og det er sikkert søtsuget som tar kontroll….. eller matsuget da, for jeg kan like godt bli sugen på mat.
Jeg merker det på kroppen også, spesielt etter jeg mistet jobben, for da har det blitt minimalt med trening.
Nå er jeg snart igjennom alle rester og da kan jeg kanskje ta en liten pause 😅

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg