2 tredjedeler er tilbakelagt.

Imorgen er det 1 uke igjen!!! En uke til jeg kommer hjem og kan slenge beina opp i sofaen, ta et glass vin, klemme ungene og drive de vanvittige med spørsmål om alt som har skjedd mens jeg har vært borte.

Heroppe i Nord er det strålende sol og kjempevarmt. Jeg har sitte på dekk de siste 2 dager i pausen min og sugd til meg all den gode energien som sols gir. Og så har jeg begynt å lese en ny bok, denne er veldig spennende faktisk, selvom jeg ikke har kommet så langt enda.
Å sitte på dekk er det beste som finns når det er fint vær, og igår var faktisk første gang på den e turen, så det var etterlengtet. Jeg får ikke lest så mye egentlig, for det er jo så vakkert det som flyter forbi oss…. eller det vi flyter forbi da.

Noen gange ser det ut som vi er i et helt annet kontinent med vann som ligner laguner…strender som ser ut som syden og dyp blå himmel. Kanskje himmelen virker mere blå når man er på havet….

Uansett bliver jeg aldri lei av å se på alt som vi kommer forbi og jeg har lyst å ta 1000 bilder, men det nytter jo ikke.
Hadde tenkt å ta med meg det ordentlige kameraet mitt, men det glemte jeg.

Jeg jobber litt også da😆

Her om dagen var jeg så heldig å få lage en kake til noen gjester, og siden jeg hadde tid lagde jeg sen selv, isteden for å ta av noe vi har. Det er sånne små oppdrag som er gøy, for nå begynner det å bli rutine på alt det andre og da kan det godt bli litt kjedelig etterhvert.
I kveld skal jeg på midnattskonsert i Tromsø kirke. Vi ligger inne lenge nokk til å få den med oss, så det bliver koselig selvom det bliver litt mindre søvn i natt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg