Når man ikke lære av feilene sine…

Så disse skapsdørene, som jeg for lenge siden, tok av og prøvde å male med kalkmaling, med lite hell.

I helgen prøvde jeg  meg igjen, men med en interiørmaling som er oljebasert, tror jeg. Ihverfald skulle den være til å male interiør med og kanskje jeg ikke har lest instruksen ordentlig, men dette blev ikke heller bra🤷‍♀️

Det er greit, det er Clas Olsen maling og de var på lagertømming pris, men de påstod at denne malingen skulle være veldig bra, og hvis man skal kunne male stole med de, må man kunne male kjøkken dørene også. Grunnarbeidet var gjort fra siste forsøk, men læringskurven her gjentar seg, og etter 2 strøk, hvor malingen ligger oppå skapsdøren og kan dras av som plastfolie omtrent, måtte jeg innse at dette forsøk også var mislykket.
vi får se hva jeg finner på neste gang😅

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg