Prioriteringenes kvaler

Da blei det mandag igjen og jeg sitter stadig her og ser på trappeoppgangen min….Jeg har skrapet litt hver dag, bare for å gjøre litt på den hver dag, men nå har jeg bestemt meg for ny fremgangsmåte.
Nå skal jeg legge på renoveringstapet og male den isteden, for ellers bliver jeg aldri ferdig. Akkurat nå bliver jeg ikke ferdig fordi den tapeten jeg må ha er der litt tykkelse på, nettopp for å slippe å skrape av alt. Bare for å gjøre det litt mere lettvint for meg selv, men den tapeten koster også litt mere, og så må jeg ha lim. Er rett og slett ikke penge på kontoen før etter påske….. og DA er det ikke sikkert der er penge heller, for vi skal noen dager til Stockholm og Maiken har bursdag.
Man kan jo sette spørsmålstegn om prioriteringen her, men jeg har så lyst å gjøre noe koselig med barna mine og selvom man ikke trenge å bruke penge eller reise bort for å ha det koselig, hadde jeg lyst til det, da vi ikke har vært ute å reist siden påsken i fjor.
Jeg hadde lyst å prioriterer dette akkurat nå, på tross av at jeg stadig ikke har jobb.

Jeg har fått gjort andre bra ting da, for alle rommene oppe er blitt vasket og alle ungdommene har byttet rom. Jonathan hadde lyst å ha Mathildes rom, for det er mye større, og siden hun ikke bor hjemme lengre, fikk han lov til det. Da ville plutselig Maiken ha Jonathans rom, da hun synes det var koseligere, enda hun måtte gi opp TV-en.
Da er Mathilde tilbake på rommet som hun fikk da vi flyttet inn her.

Jeg har også fått renset sluket til dusjen oppe og vasket ned der, så ungdomsavdelingen er ihvertfald Airbnb klar.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg