Drømme senareo

Jeg klarte til slutt å få byttet hjul på bilen, etter å ha klikket noen gange og fått hjelp av naboen, for da jeg endelig fikk låne elektrisk mutterskru greier, og fikk opp alle, satt jo dekka fast likevel! Da måtte jeg ty til naboen og erkjenne at akkurat der og da, trengte jeg faktisk en mann🤷‍♀️

En mann som jeg absolutt ikke vil trenge – ikke naboen altså, men en mann generelt. Jeg er så bevisst på å ikke skulle trenge en mann at det nesten kan bli slitsomt, for noe trenger jeg de jo til….uansett hvor selvstendig jeg ønsker å være, er de sterkere, de er mere praktiske, det fleste ihvertfal, en mann ser ting anderledes og mange menn har en eller annen form for håndverk som de er flinke på. Det jeg trenger, uten å nødvendigvis innrømme det, er en handymann👌 En handymann som kommer svinsende inn med en hammer i den ene handa og en drill i den andre og lure på hva han kan gjøre for meg.
Drømmesenareo.

Jeg  fikk laget syringele og rabarbrasaft og er ganske fornøyd med begge. 2 veldig forskjellige smaker og til hver sin anledning, syringele tror keg er veldig god på litt sterke oste men rabarbrasaften er til en koselig dtund i Hagen en varm sommerdag. Den kan sikkert brukes til suppe også med en krem av pisket cremefraish og vanilje ( det hørte jeg på P4 idag til morran. En svensk kok ved navn Krister, lager mat der hver fredag)

ellers har jeg tuslet litt i Hagen, men den er jo så uoverskuelig og uorganisert😱 og der er så mye ugress, men roundupen jeg brukte for noe siden på gårdsplassen har faktisk virket på noen av melkebøttene. Så da håper jeg ikke de kommer opp igjen.
Det beste ved å tusle i Hagen er jo at man får masse sooool. Om sommeren er det utearbeide så lenge det er sol. Alt som er inne må vente til en regnværsdag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg