Når livet gir deg sitroner

Vitaminbombe

Vitaminbombe

Der er et ordspråk som sier at når noen kaster sitroner etter deg, så må du samme de opp og lage noe godt.
Hadde jeg vært hjemme, hadde det blitt en GT  med agurk og sitron, men herute bliver det vitaminvann.
Fikk plutselig for meg i natt å tilsette sitron og appelsin i vannet og lage vitaminbombe, når jeg likevel drikker noen liter gjennom natta.
Ingenting er bedre end vitaminer og antioxidanter, laget helt naturlig, og når man jobber på et kjøkken, har man hele verden i kjøleskapet.
jeg prøver ellers diverse andre dyre tilsetninger for å bevare ungdommen litt lengre, men er ikke sikker på virkningen, for ser ikke noe særlig forskjell egentlig….


Hva gjør man ikke for skjønnheten…

men vi liker å bli lurt!! Vi liker å tro at vi kan forlenge ungdommen eller bevare huden stram ved å ta en liten pose med pulver hver dag. Kanskje det er en greie jo eldre man blir, des mere desperat er man for å prøve å bevare det som engang var…. jeg tar nå denne lille posen hver dag og tenker at det sikkert er godt for et eller annet, selvom jeg stadig har poser under øynene når jeg har sovet og litt slapp i huden ved kjevebenet 🙃

5 kommentarer
    1. Elsker sitrusftukt men blæren har ikke godt av det lenger så må holde meg unna. Høres både tøft , tungt og gøy den jobben du har . Jeg bytter gjerne. Natt har jeg jobbet i 30 år…

      1. Ja, det er både tungt og tøft og gøy, men også helt nytt, så tror ikke jeg vet helt enda hvordan jeg takler det.
        Hva jobber du selv med?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg